Ovaj oblik vežbanja pre svega predstavlja kombinaciju core i dynamic pilatesa. Pored raznovrsnih vežbi različitog intenziteta, u ovom programu dominiraju vežbe za razvoj glutealne regije, te se ovaj program preporučuje onim osobama kojima je primarna želja jačanje i oblikovanje pomenutog dela tela.
U osnovne principe ovog programa vežbanja svrstavaju se preciznost, kontinuitet pokreta kao i usklađenost uma i tela. Ovakav oblik vežbanja idealan je za početnike, a može da se koristi i kao dopuna drugim oblicima vežbanja.
U njemu se, uz primenu rekvizita, pored osnovnih koriste vežbe koje utiču na povećanje kardiorespiratornih i mišićnih sposobnosti. Ova vrsta vežbanja, kao primarni cilj postavlja poboljšanje posture tela, povećanje gipkosti, snage i izdržljivosti, koje zajedno umnogome olakšavaju svakodnevne aktivnosti.
Predstavlja program vežbanja koji obuhvata skup pokreta celog tela umerenog i srednjeg intenziteta usmerenih ka jačanju, oblikovanju i istezanju mišica. Preporučuje se naprednijim i iskusnijim vežbačima.
Aerobni program srednjeg inteziteta, namenjen polaznicima svih nivoa izdržljivosti, gde se uz popularnu muziku zateže i oblikuje celo telo, sa posebnim akcentom na mišice stomaka, nogu i zadnjice, uz razne rekvizite.
Koriste se step klupice pomoću kojih se stvara interesantan čas primeren svakom polazniku, bez obzira na pol i nivo utreniranosti.
Mix Aerobik je dinamičan i zabavan fitness program srednjeg i visokog inteziteta koji će vam omogućiti da sagorite veliki broj kalorija bez osećaja iscrpljenosti. Vežbajući kombinujete klasican aerobik, step i Tae Bo… što jeste suština mix aerobika.
Predstavlja program vežbanja koji u sebi kombinuje vežbe iz Yoge, Tai Chi-a i Pilatesa. Kompletan program usmeren je ka jacanju, oblikovanju i istezanju muskulature.
Trening jakog intenziteta koji aktivira kompletnu muskulaturu tela. Cilj treninga je smanjenje masnih naslaga, jačanje i oblikovanje tela. Na treningu se koriste raznovrsni rekviziti kao što su bučice, steperi, trake, lopte.
Dinamična vrsta treninga koja podrazumeva spoj vežbi snage i izdržljivosti kao i vežbe istezanja. Postižemo sklad između tela i uma, jačamo mišića i oblikujemo telo. Rekviziti: trake, male i velike lopte, bučice, steperi i štapovi.
Predstavlja program vežbanja varijabilnog opterećenja na specijalnim stacioniranim biciklima. Utiče na poboljšanje kondicije, oblikovanje muskulature donjih ekstremiteta, a ujedno je idealan i za kontrolu telesne mase.
Stretching je oblik fizičkog vežbanja kojim se istežu mišići čime poboljšavamo njihovu elastičnost. Stretchingom smanjujemo napetost mišica, podstičemo cirkulaciju u određenom delu tela, povećavamo opseg pokreta i vraćamo energiju telu.
Trening visokog inteziteta namenjen poboljšanju kondicije i snage. Namenjen je svima, kako onima u punoj formi, tako i osobama koje su prvi put došle na trening.
Lagane vežbe iz pilatesa, joge i korektivne gimnastike. Program prilagođen za žene u poznim godinama, za žene slabije fizičke pripremljenosti i za žene u post porođajnom periodu.