TRX je funkcionalan trening u kojem se koristi sila gravitacije i sopstvena težina. Sa više od 300 vrsta vežbi jača se muskulatura celog tela, razvija se stabilnost trupa, pokretljivost, snaga i izdržljivost. Uz mogućnost modifikacije nivoa i opterećenja, trening je prilagođen početnicima, rekreativcima, ali i vežbačima u formi i profesionalnim sportistima, a sve u službi postizanja vaših ciljeva.
Ovaj oblik vežbanja pre svega predstavlja kombinaciju core i dynamic pilatesa. Pored raznovrsnih vežbi različitog intenziteta, u ovom programu dominiraju vežbe za razvoj glutealne regije, te se ovaj program preporučuje onim osobama kojima je primarna želja jačanje i oblikovanje pomenutog dela tela.
U osnovne principe ovog programa vežbanja svrstavaju se preciznost, kontinuitet pokreta kao i usklađenost uma i tela. Ovakav oblik vežbanja idealan je za početnike, a može da se koristi i kao dopuna drugim oblicima vežbanja.
U njemu se, uz primenu rekvizita, pored osnovnih koriste vežbe koje utiču na povećanje kardiorespiratornih i mišićnih sposobnosti. Ova vrsta vežbanja, kao primarni cilj postavlja poboljšanje posture tela, povećanje gipkosti, snage i izdržljivosti, koje zajedno umnogome olakšavaju svakodnevne aktivnosti.
Predstavlja program vežbanja koji obuhvata skup pokreta celog tela umerenog i srednjeg intenziteta usmerenih ka jačanju, oblikovanju i istezanju mišica. Preporučuje se naprednijim i iskusnijim vežbačima.
Aerobni program srednjeg inteziteta, namenjen polaznicima svih nivoa izdržljivosti, gde se uz popularnu muziku zateže i oblikuje celo telo, sa posebnim akcentom na mišice stomaka, nogu i zadnjice, uz razne rekvizite.
Koriste se step klupice pomoću kojih se stvara interesantan čas primeren svakom polazniku, bez obzira na pol i nivo utreniranosti.
Mix Aerobik je dinamičan i zabavan fitness program srednjeg i visokog inteziteta koji će vam omogućiti da sagorite veliki broj kalorija bez osećaja iscrpljenosti. Vežbajući kombinujete klasican aerobik, step i Tae Bo… što jeste suština mix aerobika.
Predstavlja program vežbanja koji u sebi kombinuje vežbe iz Yoge, Tai Chi-a i Pilatesa. Kompletan program usmeren je ka jacanju, oblikovanju i istezanju muskulature.
Trening jakog intenziteta koji aktivira kompletnu muskulaturu tela. Cilj treninga je smanjenje masnih naslaga, jačanje i oblikovanje tela. Na treningu se koriste raznovrsni rekviziti kao što su bučice, steperi, trake, lopte.
Dinamična vrsta treninga koja podrazumeva spoj vežbi snage i izdržljivosti kao i vežbe istezanja. Postižemo sklad između tela i uma, jačamo mišića i oblikujemo telo. Rekviziti: trake, male i velike lopte, bučice, steperi i štapovi.
Visoko intenzivan oblik treninga, podjednako obuhvata i trening snage i unapređivanje kondicije. Zasniva se na intervalnim vežbama za snagu i kondiciju koje se naizmenično smenjuju. Tokom čitavog treninga čitavo telo je aktivno. Pored toga što predstavlja pravi izazov, korišćenje velikog broja rekvizita trening čini veoma interesantnim.
Predstavlja program vežbanja varijabilnog opterećenja na specijalnim stacioniranim biciklima. Utiče na poboljšanje kondicije, oblikovanje muskulature donjih ekstremiteta, a ujedno je idealan i za kontrolu telesne mase.
Stretching je oblik fizičkog vežbanja kojim se istežu mišići čime poboljšavamo njihovu elastičnost. Stretchingom smanjujemo napetost mišica, podstičemo cirkulaciju u određenom delu tela, povećavamo opseg pokreta i vraćamo energiju telu.
Ovaj oblik vežbanja predstavlja klasičan vid kružnog treninga prilagođen ženama. Pored raznovrsnih vežbi različitog intenziteta, u ovom programu koristi se i brojni rekviziti što trening cini zanimljivim i efikasnim za jačanje i oblikovanje muskulature.
Trening visokog inteziteta namenjen poboljšanju kondicije i snage. Namenjen je svima, kako onima u punoj formi, tako i osobama koje su prvi put došle na trening.
Koristite pokrete iz borilačkih sportova i vežbajte sa trenerom uz muziku i koreografiju koja se lako savlada.
Lagane vežbe iz pilatesa, joge i korektivne gimnastike. Program prilagođen za žene u poznim godinama, za žene slabije fizičke pripremljenosti i za žene u post porođajnom periodu.